H&M пуска нов бранд през 2018 г.
~ 1 мин.
H&M обяви, че пуска нов бранд в началото на 2018 г. Той ще носи името Nyden, което е хибрид от шведските думи за "нов" и "то".
Линията ще бъде водена от Оскар Олсон, който работи за H&M от 2013 г. насам. През това време той е станал ръководител на лабораторията за иновации на компанията, където са използвани социология, пазарни проучвания и философия, за да се определи бъдещето на модата и как хората ще пазаруват в следващите години, съобщават The Cut. Резултатът? Достъпен луксозен бранд, който специално ще се насочи към т.нар. милениали.
Линията ще бъде водена от Оскар Олсон, който работи за H&M от 2013 г. насам. През това време той е станал ръководител на лабораторията за иновации на компанията, където са използвани социология, пазарни проучвания и философия, за да се определи бъдещето на модата и как хората ще пазаруват в следващите години, съобщават The Cut. Резултатът? Достъпен луксозен бранд, който специално ще се насочи към т.нар. милениали.
Марката ще разчита на колаборации с различни инфлуенсъри за създаването на облеклата.
Сред първите подобни сътрудничества ще са тези с тату артистът Doctor Woo и шведската актриса Ноуми Рапас, съобщава "Индипендънт".
За момента не се съобщават повече подробности, но се знае, че дрехите от новата марка ще може да се пазаруват онлайн.