InterImage е новият комуникационен партньор на „Лидл“ по CSR и ESG темите

© ECONOMIC.BG / InterImage
Българска комуникационна агенция InetrImage спечeли конкурса за CSR агенция на „Лидл“ България“. Екипът на компанията бе избран за стратегически партньор на смарт ритейлъра за развитие на ефективна и дългосрочна комуникация по темата устойчиво развитие и постигане на положително въздействие в 6-те основни фокус области, върху които Lidl работи усилено. Това са опазване на климата, съхраняване на ресурсите, зачитане на биоразнообразието, справедливи действия, грижа за здравето и водене на диалог.
Съвместната работа стартира с дългосрочна социално отговорна кампания под надслов #ХраненеСмисъл, която има както информационен, така и образователен характер. Основната цел е да се поставят основите на сериозен и систематичен обществен разговор по темата за осъзнатото хранене, който разглежда аспекти от грижата за здравето на хората до това какво потребление е по-щадящо за планетата.
#ХраненеСмисъл започна с провеждането и оповестяването на резултатите от национално представително проучване на нагласите и навиците за хранене у нас, както и с първата Планетарна вечеря в България. В събитията взеха участие представители на медиите, на браншови и неправителствени организации, здравни експерти и специалисти по устойчивост.
Двете компании ще вложат усилия за още по-мащабно разгръщане на цялостната стратегия за устойчивост на Lidl и обективното позициониране на компанията като лидер в областта на устойчивото развитие сред служителите, клиентите, неправителствения и институционалния сектор, лидерите на мнение и широката общественост.
InterImage е водеща комуникационна агенция и една от първите в България с доказана експертиза в CSR (Корпоративна социална отговорност) и ESG комуникациите. Голяма част от проектите и кампаниите, които експертният екип на агенцията провежда получават значими отличия и награди от престижни конкурси в областта като – Годишни награди за отговорен бизнес на Форума на бизнес лидерите в България, BAPRA Bright awards, PR Приз, годишни награди на b2b media. Компанията активно работи и по темите за разнообразие и приобщаване, като от началото на годината подписа Хартата за многообразие в България и вече е част от семейството на компании и организации, ангажирани активно с равенство, уважение и приемане на различията в обществото.
InterImage е първата агенция в България, специализирала в Employer Branding и Brand Awareness комуникации. Реализира редици успешни комуникационни 360° стратегии, като прилага иновативни подходи с високоефективни и устойчиви резултати.