5 Instagram тенденции, които да следим през 2018 г.
Рекламата в социалната платформа става все по-предпочитана от фирмите
~ 3 мин.
През последните няколко години социалните медийни платформи се превърнаха във важна част от маркетинговите кампании. Известни личности, бизнес и медийни фигури, както и много фирми все по-често се обръщат към Facebook, Snapchat, Twitter и Instagram, за да рекламират своите марки. Въпреки че рекламите по телевизията и в интернет не са за подценяване, маркетингът в социалните мрежи достига до индивидуалните потребители на ниво, което не е постигано до сега и го прави най-иновативният метод за реклама в момента.
Маркетинговите кампании в социалните медии са в много различни форми. От „лайкове“ и „следване“ за награди, до спонсорирани конкурси, бизнесът успява да „манипулира“ социалната мрежа и да извлича много рекламни дивиденти чрез интересни и иновативни методи. За да помогнем в разчитането на новите пазарни тенденции ви представяме 5 неща, които трябва да следим в Instagram през 2018 г.
Маркетинговите кампании в социалните медии са в много различни форми. От „лайкове“ и „следване“ за награди, до спонсорирани конкурси, бизнесът успява да „манипулира“ социалната мрежа и да извлича много рекламни дивиденти чрез интересни и иновативни методи. За да помогнем в разчитането на новите пазарни тенденции ви представяме 5 неща, които трябва да следим в Instagram през 2018 г.
1. Автоматизацията на Instagram
Макар че маркетинговите екипи може да се колебаят да оставят цялата си рекламна кампания в ръцете на бот на Instagram, автоматизацията на социалните медии е по-мощна от това, което изглежда, когато става въпрос за изграждане на голям, ангажиран пост. От софтуера за автоматизация, който в момента работи за Instagram – SocialDrift се разработват най-добрите възможности за бизнеса. Чрез използване на изкуствен интелект, SocialDrift се ангажира с други потребители на Instagram чрез автоматични харесвания, коментари и следващите.
2. Бумеранг и истории
Ако активно използвате Instagram, приложението Boomerang и функцията за истории не би трябвало да са нови за вас. Ако обаче все още не сте запознати с тези аспекти на Instagram, не търсете повече. Boomerang е дъщерно приложение, собственост на Instagram, което може да бъде използвано за лесно създаване на кратки видеоклипове. Приложението също е интегрирано в Instagram, което прави много по-лесно да публикувате тези моменти. Функцията "Истории" днес е основна част от много социални платформи, която позволява на потребителите да поставят фото и видео съдържание, което ще изчезне след 24 часа. Въпреки че и двете функции са използвани в миналото, все още има място за иновативни идеи. Фирмите, които искат да бъдат в крак с тенденциите при маркетинга за 2018 г. трябва да започнат да използват по-често тези две функции на социалната платформа.
3. Използване на филтрите на Snapchat
Инстаграм е социален медиен гигант сам по себе си, но не можем да забравим, че споделя това пространство с няколко други платформи. Facebook, Twitter и Snapchat веднга идват на ум, като последният най-много наподобява Instagram. В действителност, Instagram и Snapchat имат толкова много прилики, че могат да си помогнат в създаване на по-интересно съдържание за следващата година. Тук идват и маркетинговите екипи, които трябва да се научат умело да използват функциите на приложенията. По-специално интерактивните филтри са най-обсъжданата функция на Snapchat. Профилите на Instagram могат да се възползват от голямото разнообразие от налични и непрекъснато променящи се Snapchat филтри. Публикуването на снимки с филтрите на Snapchat не само представя нови, неизползвани изображения на Instagram, но и може да предизвика разпознаване от последователите на Snapchat и съответно повече „лайкове“ за Instagram.
Инстаграм е социален медиен гигант сам по себе си, но не можем да забравим, че споделя това пространство с няколко други платформи. Facebook, Twitter и Snapchat веднга идват на ум, като последният най-много наподобява Instagram. В действителност, Instagram и Snapchat имат толкова много прилики, че могат да си помогнат в създаване на по-интересно съдържание за следващата година. Тук идват и маркетинговите екипи, които трябва да се научат умело да използват функциите на приложенията. По-специално интерактивните филтри са най-обсъжданата функция на Snapchat. Профилите на Instagram могат да се възползват от голямото разнообразие от налични и непрекъснато променящи се Snapchat филтри. Публикуването на снимки с филтрите на Snapchat не само представя нови, неизползвани изображения на Instagram, но и може да предизвика разпознаване от последователите на Snapchat и съответно повече „лайкове“ за Instagram.
4. Постове като галерия
Друга нова функция на Instagram е публикуването на галерии или възможността постът да съдържа няколко снимки и видеоклипове. Това може да бъде мощен инструмент, ако се използва творчески. Има редица начини да се използват галериите, за да се увеличи вниманието на последователите, и никой от тях не е особено трудно да се постигне. Една стратегия е просто да публикувате снимки, групирани под обща тема, като пътуване в чужбина или конкретно събитие. Друга идея включва публикуване на снимки като слайдшоу. Между тези два метода за използване на галериите, фирмите ще разполагат с много материали, с които да създават рекламно и иновативно съдържание.
5. Връзки към онлайн магазини
Instagram вече включва функцията да пазаруваме сега, която позволява на потребителите да включват връзки към продуктите си или страниците си за магазини. Функцията прави електронната търговия много по-лесна, като същевременно опростява процеса.
Функцията работи само ако определеният профил е направен като „Бизнес профил“ и има не по-малко от 10 000 последователи. Това гарантира, че само надеждни и проверени фирми могат да участват в привилегията на електронната търговия на Instagram.