Италианският козметичен бранд Kiko Milano отваря първи магазин в София
Предстои откриване в Serdica Center и още един столичен търговски център
Италианският козметичен бранд Kiko Milano дебютира на българския пазар с два магазина. Според информация, публикувана в гръцкото издание powergame.gr, популярната марка планира един обект в Paradise Center и друг в Serdica Center. Компанията ще оперира на българския пазар през гръцкото подразделение на италианския бранд – Kiko Milano GR/CY.
Economic.bg се свърза със Serdica Center за уточнение кога се очаква физическият магазин да бъде отворен, но оттам казаха, че "за момента не могат да дадат такава информация". Потърсихме и глобалната компания за коментар.
Ние непрекъснато се разширяваме по целия свят и KIKO винаги има изненади, които пази "в ръкава си". Така че следете за всички предстоящи новини“, пишат от Kiko Milano.
Друга съседна държава, в която предстои италианският козметичен бранд да навлезе, е Румъния. Според информация на Fais Group, групата, която управлява на франчайз Kiko Milano в Гърция, България, Румъния и Кипър – магазините в северната ни съседка предстои да бъдат открити в края на 2023 г.
Kiko Milano
Създадена и основана през 1997 г., Kiko Milano е италианска марка, която предлага линия от професионален грим и авангардни процедури за лице и тяло.
Иновация, цвят и качество са основните ценности на марката.
Kiko Milano, с мрежа от над 1000 монобрандови магазина, присъства в Италия, Германия, Франция, Португалия, Испания, Англия, Австрия, Швейцария, Холандия, Белгия, Полша, САЩ, Хонконг, Турция, Швеция, Русия, Бразилия, Индия, ОАЕ, Катар, Ливан, Кувейт.
Бъдете това, което искате да бъдете“
Така Kiko обобщава своята визия за красота. Идентичността на бранда се корени в ценностите „Произведено в Италия“.