Как се променя ресторантьорската индустрия под влиянието на Instagram?

© ECONOMIC.BG / Pixabay
Социалните мрежи и особено Instagram оказват огромно влияние върху почти всички сфери в обществото. Върху хранително-вкусовата индустрия то може би е най-видимо. Едни от най-големите ресторанти света корено промениха маркетинговите си стратегии под влиянието на така наречените инфлуенсъри, пише FOX.
Дина Делеаса-Гонсар, Instagram инфлуенсър, която основно се занимава с публикуване на рецепти и храни, споделя в интервю, че именно рекламирането на ресторанти й е донесло огромен успех в онлайн пространството. И нейните последователи са се увеличи драстично.
„Моите последователи виждат, че съм отишла в определен ресторант, където съм си поръчала вечеря например. И така на тях им става любопитно от една страна кой е той, но в същото време се впечатляват и от прекрасната храна, която се предлага“, разказва Гонсар.
В момента тя има повече от 122 000 последователи в социалната мрежа и с всеки следващ парите в банковата й сметка се увеличават. По думите на младата инфлуенсърка обаче тук не става дума само за едни числа.
„Онова, което вършиш, показва на хиляди хора по цял свят работата на готвачите например и на обслужващия персонал в ресторантите. Така добрите практики много лесно се разпространяват“, обяснява Дина Делеаса-Гонсар.
Изпълнителният директор на веригата от заведения Gerber Group заяви пред FOX, че определено обича инфлуенсърите да посещават неговите заведения. „Ние сме много уверени в продукта, който предлагаме и чрез инфлуенсърите много по-лесно той се популяризира“, каза той. По думите му така се спестява необходимостта да се харчат хиляди долари за скъпи реклами. Освен това благодарение на инфлуенсърите се повишава доверието в индустрията.