Кои са любимите марки на българите?

30 000 потребители взеха участие в класацията \"Любимите марки\" за 2016 г.

Кои са любимите марки на българите?
4952 ~ 2 мин. четене
Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас "Любимите марки" за 2016 г. 

В тазгодишното издание на класацията за любима марка на българите бе избрана HAPPY BAR&GRILL. Брандът SAMSUNG събра най-много гласове в тазгодишното издание. Плътно след тях по брой гласове над 4000 гласа, се нареждат минерална вода ХИСАР, сладките изделия с марка ПРЕСТИЖ, майонеза КРАСИ, SERDIKA  CENTER, MTEL, bTV, INFINITI, BIODERMA, бонбони ЧЕРНОМОРЕЦ, SPETEMA, Hewlett Packard Enterprise Company, КОКА КОЛА и REFAN. 

За пръв път в историята на класацията има двама победители в една категория – радиата FRESH и ВИТОША, след оспорвана борба, финишираха с равен резултат. Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. Общият брой гласоподаватели в третия последен етап на класацията е близо 9 500.

Три от марките тази година стигнаха до трети кръг в повече от една категория. HAPPY BAR&GRILL грабна приза в два раздела – "Заведения за обществено хранене" и "Българска марка".

Брандът ТЕД стана първенец в две категории - "Интериор и обзавеждане" и "Иновативни марки" и стигна в челната тройка в раздел "Българска марка". Майонеза "КРАСИ" пък беше определена за любима марка в категория "Майонези и сосове" и грабна второ място в раздел "Българска марка".  

В категория "Високоалкохолни напитки" предпочитана марка за 2016 г. е JIM BEAM, в раздел "Вино и винарски изби", надпреварата спечели SANTA SARAH. Потребителите предпочетоха КОКА-КОЛА в раздел "Безалкохолни напитки". А първенството в категория "Минерални води за втора" поредна година спечели българският бранд "ХИСАР". 

Предпочитаната марка кафе на българския потребител за тази година е SPETEMA. В "Захарни изделия - Бонбони" призът грабнаха бонбони ЧЕРНОМОРЕЦ, а в "Захарни изделия – бисквити и вафли" първенството спечели българският бранд ПРЕСТИЖ. В категория "Месни продукти" първо място потребителите отредиха на ТАНДЕМ, а в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ най-много гласове събра родната марка БОР-ЧВОР.  

В категория "Дермо и медицинска козметика" голямата награда потребителите отново присъдиха на международния бранд BIODERMA, а в раздел "Коземтика" призът грабна българската марка REFAN. В раздел "Автомобили" тази година първото място потребителите отредиха на INFINITI, а предпочитаната телевизия за 2016 година е bTV. 

Сред застрахователните компании и брокери най-голямо доверие потребителите гласуваха на ДЖЕНЕРАЛИ, а в категория "Фармацевтични продукти" с малка преднина пред ЕФИЗОЛ, надпреварата спечели MAGNE B6.  

Любимото място за пазаруване на българина за трета година е SERDIKA CENTER, който спечели първото място в категория "Търговски центрове", в в раздел "Търговски вериги" първенец стана BILLA. МТЕЛ отново се доказа като предпочитан партньор в сектор "Телекомуникации". В категория "Мобилни телефони и устройства" призът грабна SAMSUNG, а в раздел "IT и софтуерни продукти" надпреварата спечели Hewlett Packard Enterprise Company. В новооткритата категория "Иновативна марка", голямата награда потребителите отредиха на бранда ТЕД, а в "Електронна търговия" първото място спечели Fashiondays.bg

На специална официална церемония, която ще се състои на 13 юли (сряда) в Гранд хотел София, ще бъдат връчени сертификатите на победителите (първо, второ и трето място) в тазгодишното издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

Подкрепи Economic.bg