КЗП отваря приемни за недоволни туристи по морето
Приемните са организирани със съдействието на местните общини и бранша
Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще започне да отваря приемни по Черноморието за летния туристически сезон. Целта на приемните е туристите да могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.
В приемните ще има и брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби. В инициативите ще се включат и представители на други контролни органи.
Приемната в Бургас е в регионалната дирекция на Комисията на ул. "Цар Калоян" 16. В комплекса „Слънчев бряг” - в административна сграда на "Слънчев бряг" АД, в Созопол – на площад „Черно море” 1, в Приморско – на ул. "Трети Март" 56 – това е Туристическия информационен център в сградата на общината.
Приемната във Варна е в регионалната дирекция на КЗП на бул. „Владислав Варненчик” 112, ет.4, в „Златни пясъци” - в административната сграда на ”Златни пясъци” АД, ет. 2, стая 200, в„Албена” - в хотел „Добруджа”, офис 4.
Приемните са организирани със съдействието на местните общини и бранша, като общините осигуряват помещението, за да не се плащат допълнителни пари за наем от комисията.