Lidl ще обнови още 25 магазина в България
Новата концепция внедрява „магазин в магазина“

Немската верига „Лидл България”
продължава да обновява своите магазини в България като плановете на компанията
са през 2019 г. да се модернизират още 25 обекта. Те ще са в над 10 града в
страната, сред които София, Пловдив, Бургас, Козлодуй, Кърджали, Враца, Велико
Търново, Шумен и др.
Въвеждането на новата концепция на дружеството започна преди няколко години в световен мащаб и тук вече са обновени 33 магазина.
Реновирането включва по-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите. Акцент се поставя и върху функционалността и енергийната ефективност на сградата, използвайки най-съвременна техника и оборудване. Осветлението в магазините ще бъде подменено с LED светлини, съобщават от Lidl.
Друга промяна е извеждането на традиционно силни стокови категории в предната част на магазина. За по-лесното ориентиране в обекта ще допринася и внедряването на т.нар. концепция „магазин в магазина“, с която всички артикули от дадена продуктова група са обособени на отделна площ по определен формат. Така клиентът ще може да пазарува едновременно напр. козметика и перилни препарати, безалкохолни с алкохолни напитки и вино и др.
Промените имат за цел да осигурят по-добро потребителско изживяване за клиентите, като направят пазаруването още по-удобно и лесно, добавят от веригата.
„Обновяването на магазинната ни мрежа осигурява за нашите клиенти възможност за още по-лесно, бързо и удобно пазаруване. Благодарение на това и заедно с предлаганото от нас оптимално съотношение качество-цена вярваме, че оставаме верни на очакванията на потребителите“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Преди седмица от компанията обявиха и плановете си за развитие в България, които само за тази година включват откриването на над 7 нови магазина в страната и наемането на 300 нови служители в София.