Македонската верига КАМ ще открие още 20 обекта у нас
Дружеството стъпи в страната ни преди година и за този период отвори 10 магазина

Македонската верига КАМ маркет за търговия на дребно планира да отвори още 20 магазина в София в близките 3-4 години. Това казаха от компанията пред Economic.bg.
Дружеството стъпи в страната ни преди година и за това време отвори 10 обекта във формат „Хард дискаунт”. Засега веригата няма планове да се разраства в други български градове, обясниха пред Economic от КАМ.
По данни на компанията магазините им у нас се посещават от около половин милион купувачи месечно.
Разширяването на КAM продължава непрекъснато през последните 19 години и сега веригата има 71 магазина в Македония, 10 магазини в Косово и 10 магазина в България.
Магазините са формат „Хард дискаунт”, работещ по основните принципи на най-големите дискаунт вериги в световен мащаб, което означава изключително прецизно контролирани разходи на всички нива – централа, магазини, логистика, персонал, реклама и инвестиция на всичко спестено в продажни цени.
Повечето продукти в магазините са известни брандове на големи производители, също така собствени марки на веригата (private labels), произведени за нея в Македония, Германия, Швейцария, Италия: шоколадови изделия Alpiko, кафе и чай Fiesta, захарни изделия Milord, кетчуп, майонези и слати Le bon, зеленчукови консерви Sunny fantasy, макаронени изделия и подправки Gusto, снаксове Saluti и други. КАМ също така разшири своя асортимент с въвеждане на много български продукти, както на българския пазар, така и в Македония и Косово.