Марките, които спечелиха своите клиенти
Вижте кои са те

Консултантската компания Cohn & Wolfe подреди в своя класация 20-те големи марки, спечелили доверието на най-много хора в света. Подреждането е направено на базата на отговорите на 12 хил. души от 14 държави.
Единият от водещите критерии е стабилността на марката и доколкото тя е успяла да оцелее и да се справи в различните условия на пазара през годините.
Другите определящ критерии са доколко брандът е спазвал обещанията си към своите клиенти, както и дали се съобразява с принципите си и дали се стреми да предлага най-доброто на своите клиенти.
Не на последно място е и въпросът това дали фирмата дава добавена стойност към живота на хората.
Ето и 20-те най-автентичните марки според класацията:
20. Nokia
19. Lidl
18. Barilla
17. Tata
16. Nestle
15. Microsoft
14. Vodafone
13. Coca-Cola
12. Ikea
11. Amazon
10. Sony
9. HSBC
8. Google
7. Walmart
6. Starbucks
5. KFC
4. Carrefour
3. Apple
2. Samsung
1. McDonald’s