Marriott атакува Airbnb със собствена оферта за споделени жилища

Хотелската верига създаде платформа за наемане на над 200 домове в Лондон

Marriott атакува Airbnb със собствена оферта за споделени жилища
1956 ~ 1 мин. четене
Marriott International, най-голямата хотелска компания в света, се опитва да атакува Airbnb със собствена платформа за споделяне на жилищни имоти.

Стартирайки Tributeportfoliohomes.com на 23 април, Marriott предлага избор от над 200 специално подбрани домове в Лондон, от които да избирате.

Услугата е шестмесечна пилотна схема в партньорство с домакинството на Hostmaker - компания за мениджмънт на жилища в Лондон, пише "Индипендънт".

Гостите могат да очакват добавени екстри, като гарантирана проверка на място и 24-часова телефонна поддръжка, ако има някакви проблеми.

Те също ще получават точки по схемите за лоялност на Marriott Rewards и Starwood Preferred Guest.

За разлика от останалите хотелски вериги, които са навлезли на пазара на жилища, Marriott не създава нова марка и не разчита на името на Hostmaker да продава своя продукт, а вместо това използва една от съществуващите си марки - Tribute Portfolio, колекция от 28 независими хотели по целия свят.

Средната цена на наемите за една вечер в къща с една или две спални в предлаганите домове е между 200 и 250 лири.
Подкрепи Economic.bg