Mastercard пуска нова услуга за дигитални плащания

Тя ще стъпи и на европейския пазар до края на годината

Mastercard пуска нова услуга за дигитални плащания
4157 ~ 3 мин. четене

Mastercard представи нова глобална услуга за дигитални плащания Masterpass. Това усъвършенствано решение дава възможност на потребителите да не търсят друга, освен собствената им доверена банка, за да извършват бързи, лесни и сигурни дигитални плащания – посредством различни устройства и канали – където и да пожелаят да пазаруват – било то онлайн, в приложение, а сега и в магазини с безконтактни ПОС терминали.

Mastercard е първата мрежа, която предоставя изцяло дигитална платежна услуга през различни канали за потребители, банки-издатели на карти и търговци, възползвайки се от най-модерните методи за сигурност на плащането, които съществуват понастоящем.

Masterpass от Mastercard улеснява ежедневните плащания

От закупуването на билет за влака, за пътуване до работа, та до разделянето на сметката на самата маса в ресторанта и закупуването на хранителни стоки с едно докосване на телефона в магазина или запазване на самолетни билети онлайн, Masterpass опростява процеса на плащането.

Masterpass е достъпен при стотици хиляди търговци онлайн и  през приложения, включително Masabi, Office Depot и ParkMobile. Потребителите могат да използват Masterpass в повече от пет милиона търговски локации в 77 държави, които приемат безконтактно плащане, вкл. BJ’s Wholesale Club. Възможността за безконтактно плащане ще се предостави първо на собствениците на устройства с Android в САЩ.

Търговците, които ще приложат Masterpass в близките месеци са Saks.com, Lord и Taylor.com и приложението The Cheesecake Factory.

Чрез банката или издателят на карти, които сте избрали

Само Masterpass позволява на партниращите издатели на карти, да предоставят персонализирано, брандирано за съответната банка решение за изцяло цифрово плащане. Над 80 млн. сметки ще могат автоматично да ползват услугата, чрез партньорите издатели, когато тя бъде лансирана глобално.

Усъвършенстваната функционалност за цифрово плащане помага на издателите да диференцират съществуващи продукти, включително мобилни приложения за банкиране, като интегрират функционалности за цифрово плащане и нови услуги като сигнали за покупка и плащане с точки.

Първите партньори, подкрепящи подобреното изживяване с Masterpass, включват Ally Bank, Associated, Bank of America, Bank of the West, BMO Harris Bank, Capital One, Central Bank, Citi, Fifth Third Bank, First Hawaiian Bank, First Tech Federal Credit Union, Key Bank, People’s United Bank, Security Services Federal Credit Union, SunTrust and Virginia Credit Union. Чрез добавяне на различни нива на услугите, включително токенизация с идентификация и верификация на картодържателите, Masterpass използва най-съвременните методи за сигурност, за защита на потребителите от измами.

Пускането на усъвършенствани Masterpass решения от издателите на карти в САЩ ще започне по-късно този месец. Европа и Близкият Изток/Африка ще бъдат следващите пазари, където ще видим в действие интегрираното решение Masterpass, до края на 2016 г. Допълнителното разпространение на усъвършенстваната услуга Masterpass в Северна Америка, Европа, Латинска Америка и Карибския басейн, Близкия Изток и Африка и Азиатско-тихоокеанския регион ще продължи и през 2017 г.

„С милиарди картодържатели по целия свят, работим с издателите на карти, за гарантиране предоставянето на дигитална основа, която подкрепя очакванията на потребителите за по-познато и сигурно плащане, както сега, така и в бъдеще“, каза Крейг Восбург, Президент на MasterCard за Северна Америка. „Разширяването на Masterpass представлява важна еволюция на нашата работа. Съвместяваме интелигентността и наблюденията, генерирани от решенията за дигитални плащания, за да обхванем широк спектър от видове пазаруване при различни търговци и да отговорим на нуждите на потребителите.“

Подкрепи Economic.bg