Монголия затвори KFC след стотици случаи на хранително отравяне
Веригата има 11 ресторанта, само в столицата Улан Батор

© ECONOMIC.BG / Pixabay
~ 1 мин.
Монголия временно прекрати работата на всички ресторанти на KFC в страната, за да проведе проучване, тъй като 42-ма души са били хоспитализирани, а стотици са показали симптоми на хранително отравяне след хранене в един от обектите на веригата за бързо хранене.
Инцидентът се е случил в Улан Батор миналата седмица и е причинен от недостатъчно строга вътрешна хигиена, съобщиха от градската инспекция и добавиха, че 247 души са съобщили за симптоми на хранително отравяне като диария и повръщане, пише Ройтерс.
Предварителните проверки показват, че проблемът е причинен от водоснабдяването на ресторанта, където е открита бактерия.
KFC, която е част от Yum Brands Inc, отвори първия си ресторант в Монголия през 2013 г. и в момента има 11 ресторанта там, всички в столицата. Те се управляват от нейния франчайз партньор, монголскияконгломерат Tavan Bogd Group.
„KFC Монголия си сътрудничи изцяло с разследването на правителството и с препоръките за справяне с източника на инцидента. Това включва задълбочено проучване на всички ресторанти на KFC Монголия, и по-конкретно определяне на точната причина за докладвания инцидент. "
Tavan Bogd се извини в отделно изявление, като каза, че инцидентът се е случил поради слаби вътрешни проверки на качеството и че ежедневните стандарти и правила са зле спазвани.
Инцидентът се е случил в Улан Батор миналата седмица и е причинен от недостатъчно строга вътрешна хигиена, съобщиха от градската инспекция и добавиха, че 247 души са съобщили за симптоми на хранително отравяне като диария и повръщане, пише Ройтерс.
Предварителните проверки показват, че проблемът е причинен от водоснабдяването на ресторанта, където е открита бактерия.
KFC, която е част от Yum Brands Inc, отвори първия си ресторант в Монголия през 2013 г. и в момента има 11 ресторанта там, всички в столицата. Те се управляват от нейния франчайз партньор, монголскияконгломерат Tavan Bogd Group.
„KFC Монголия си сътрудничи изцяло с разследването на правителството и с препоръките за справяне с източника на инцидента. Това включва задълбочено проучване на всички ресторанти на KFC Монголия, и по-конкретно определяне на точната причина за докладвания инцидент. "
Tavan Bogd се извини в отделно изявление, като каза, че инцидентът се е случил поради слаби вътрешни проверки на качеството и че ежедневните стандарти и правила са зле спазвани.