Неволите на KFC продължават
12 дни след одисеята с липсата на пиле в ресторантите на веригата във Великобритания, някои от другите продукти стават мираж

© ECONOMIC.BG / БТА
~ 2 мин.
Преди почти 2 седмици ви разказахме за проблема с липсата на пиле в някои от ресторантите от веригата KFC във Великобритания. Причината бе смяната на доставчик на пилета, който не е успял да изпълни всички поръчки и наложи затварянето на редица ресторанти. KFC се извини на клиентите си за неудобството и сякаш проблемите отминаха.
Но явно кризата с липсата на продукти все още продължава, информира CNN Money.
От веригата информираха, че около 3% от 900 ресторанта във Великобритания са все още затворени, но в голяма част от работещите менюто е ограничено. Причината е в липса на достатъчно маруля този път. Потребители се оплакват в Twitter, че в сандвичите им липсват понякога и кашкавал и царевица.
„Здравейте KFC. Знам, че наскоро имахте своите проблеми, но кой няма… но когато моят бургер няма нито кашкавал, нито маруля, не е много удачно да плащам пълната му цена. Защо не намалявате цената?“, пише потребител в профила си в социална мрежа.
Веригата обяснява, че проблемите идват от новия доставчик DHL, който все още не може да се справи с големите поръчки. От DHL няма отговор за ситуацията.
Пазарът на веригата във Великобритания е един от най-големите в Европа. Миналата седмица KFC използва цяла страница в британски вестник, за да се извини на своите клиенти. Страхотният ПР ход на компанията беше публикуването на празна кофа от пиле с надпис „FCK” – заиграване с името на веригата. А извинението гласеше:
„Пилешки ресторант без пиле. Не е идеално. Извиняваме се на нашите клиенти, особено на тези, които пътуват специално, за да дойдат при нас и да разберат, че сме затворили“, допълват във вестника.
Но явно кризата с липсата на продукти все още продължава, информира CNN Money.
От веригата информираха, че около 3% от 900 ресторанта във Великобритания са все още затворени, но в голяма част от работещите менюто е ограничено. Причината е в липса на достатъчно маруля този път. Потребители се оплакват в Twitter, че в сандвичите им липсват понякога и кашкавал и царевица.
„Здравейте KFC. Знам, че наскоро имахте своите проблеми, но кой няма… но когато моят бургер няма нито кашкавал, нито маруля, не е много удачно да плащам пълната му цена. Защо не намалявате цената?“, пише потребител в профила си в социална мрежа.
Веригата обяснява, че проблемите идват от новия доставчик DHL, който все още не може да се справи с големите поръчки. От DHL няма отговор за ситуацията.
Пазарът на веригата във Великобритания е един от най-големите в Европа. Миналата седмица KFC използва цяла страница в британски вестник, за да се извини на своите клиенти. Страхотният ПР ход на компанията беше публикуването на празна кофа от пиле с надпис „FCK” – заиграване с името на веригата. А извинението гласеше:
„Пилешки ресторант без пиле. Не е идеално. Извиняваме се на нашите клиенти, особено на тези, които пътуват специално, за да дойдат при нас и да разберат, че сме затворили“, допълват във вестника.