Нови функции на Google трансформират онлайн пазаруването
Инструментите засега са достъпни само в САЩ

Снимка: Google
Google пусна нова функция в своята търсачка, която ще помага на потребителите да намират по-бързо и лесно най-добрите оферти за продуктите, които търсят.
Новата функция се нарича Shopping Graph и се базира на набор от данни за оферти в реално време, захранван от машинно обучение (ML). От компанията обясняват, че Shopping Graph е подобен модел на Knowledge Graph , базата данни на Google с факти за хора, места и неща. Инструментът засега е достъпен само в САЩ.
Така през търсачката потребителите ще виждат промоции и отстъпки в най-търсените категории, като дрехи, електроника, играчки, козметика и др.
Като например напишете в Google „оферти за телефони“, в секция „пазаруване“ ще излизат най-добрите опции и резултати за смартфони.
Освен това, когато потребителите отворят нов раздел в Chrome, те ще получат подкана с отстъпки за най-скоро разглежданите продукти и артикули.
В допълнение, в сайтовете за пазаруване, потребителите ще могат по-лесно да откриват наличните кодове за отстъпки.
Друга полезна функция ще бъде по-подробен изглед на цените, която ще предлага средна цена за определен продукт в различни магазини, както и ще показва как цената се е променила през последните 90 дни. За да използват това, потребителите ще имат папка „Списък за пазаруване“, където могат да добавят избран продукт като отметка. След това вашият браузър ще проследи развитието на цената и ще ви изпрати известие, ако цената на желания от вас продукт е намалена.