Пазарът на спиртни напитки в България се дави под натиска на Covid-19

Загубите в бранша по време на пандемията възлизат на 140 млн. лв., а производителите ще се радват спадът да се ограничи до 10% през 2020 г.

Пазарът на спиртни напитки в България се дави под натиска на Covid-19
2756 ~ 3 мин. четене
Енея Георгиева Енея Георгиева

Епидемията от коронавирус се пренесе с изненадващо бързи темпове в Европа, достигна България за дни и няколко месеца по-късно вече гледаме на извънредното положение като на нещо нормално. Обстоятелствата принудиха бизнеса да се адаптира към новата реалност. Това даде възможност на бързо приспособимите да се отличат и да увеличат приходите си, други нямаха този късмет и напуснаха надпреварата, а трети още стискат зъби и се борят да преодолеят загубите. Сред последните се оказват и производителите на спиртни напитки.


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads