Потребителите прекарват по-малко време във Facebook
С 50 милиона часа е паднало ежедневното потребление
~ 1 мин.
Опитите на Марк Зукърбърг да поправи Facebook водят до това потребителите да отделят по-малко време за социалната мрежа.
Главният изпълнителен директор на Facebook каза пред инвеститори в сряда, че промените, направени по отношение на показваното съдържание, са довели до 5% спад в общото време, което потребителите прекарват в социалната мрежа, съобщава CNN.
"Като цяло направихме промени, които намалиха времето, прекарано във Facebook, с около 50 милиона часа всеки ден", каза Зукърберг в изявление по повод финансовите резултати за четвъртото тримесечие на на компанията.
Спадът идва след решението да се показва по-малко съдържание - предимно популярни видеоклипове в нюзфийда на потребителите.
Facebook също така съобщи за първия спад на ежедневните потребители в САЩ и Канада. Мрежата е имала 184 милиона ежедневни потребители в този регион през тримесечието, спрямо 185 милиона през предходното тримесечие. От компанията обаче отдават това на временни фактори и смятат, че тенденцията на намаление няма да се запази.
За тримесечието продажбите на компанията достигат 13 млрд. долара, увеличение с 47% спрямо същото тримесечие на предходната година. Facebook вече има 2,13 млрд. активни месечни потребители и 1,4 млрд. дневни потребители.