Продажбите на Apple Watch рухнаха със 70%
Очевидно е, че \"умните\" часовници не са стока за всеки, коментира анализатор

Продажбите на Apple
Watch през третото тримесечие на
2016 г. са рухнали със 71,6% до 1,1 млн. единици в сравнение с периода юли-септември
на 2015 г., когато са продадени 3,8 млн. бройки. Но дори този спад не попречи
на компанията да запази първото си място в пазарния дял по продажби – 41,3% по
данни на изследователската компания International Data Corporation (IDC).
Като цяло пазарът на "умни" часовници през третото тримесечие намалява наполовина. Продажбите на тези устройства са се съкратили с 51,6% в периода юли-септември до 2,7 милиона единици.
На второ след Apple е швейцарската компания Garmin, при която продажбите на „умните” устройства скочиха с близо 325% до 600 хил. единици. Samsung показва забележителна стабилност на този волатилен пазар - продажбите на "умни" часовници, производство на южнокорейската компания, се увеличават с 9% до 400 хил. бройки.
Броят на продадените от Lenovo единици спада до 73,3%, Pebble с 54,1%. И двете компании продават около 100 хиляди часовници.
„Очевидно е, че „умните”
часовници не са стока за всеки” – коментира анализаторът от IDC Джитеш Урбан.