Телекомуникациите са по-бързооборотни от бързооборотните стоки
А1 е с най-голям пазарен дял сред корпоративните клиенти
Александър Димитров, Мистър Икономика 2018:

© ECONOMIC.BG / Икономика
Александър Димитров е главен изпълнителен директор на \"А1 България\". Той е с над 15 години опит в телекомуникациите
Наградата „Мистър Икономика” е важна за А1, тъй като 2018-а мина под знака на успешното ни ребрандиране. Това не беше само смяна на името, а направихме много промени в начина на работа, въведохме много нови високотехнологични продукти, които се появиха за първи път на българския пазар. Дадохме още по-силна ориентация към клиентите, тъй като днес те са най-важният актив на всяка компания.
Наградата е признание за работата, която сме свършили в интерес на всичките наши 5 млн. клиенти, които денонощно обслужваме. Вярвам, че предоставяме най-добрата услуга на пазара. Нашите клиенти усещат това и то се вижда по финансовите резултати.
А1 е с най-голям пазарен дял сред корпоративните клиенти, а те са както малки предприемачи и дребни търговци, така и големи компании и концерни, министерства и общини. В момента всяка организация се опитва да се дигитализира и ние сме сред най-подходящите партньори в усилията да стане по-модерна и по-конкурентна.
Никой не може да каже как точно ще изглежда телекомът на бъдещето, тъй като нашият бизнес се променя много бързо. Ние сме по-бързооборотни от бързооборотните стоки. Преди 20 години никой не е вярвал, че технологиите ще напреднат тъй бързо, както и аз не вярвам, че и най-смелият футурист може да предвиди как точно ще изглежда нашият бизнес след 20 години. Със сигурност технологиите, изкуственият интелект и роботизацията ще са значима част от живота на хората, но нека си пожелаем въпреки навлизането на новите технологии да запазим човешкото у себе си.