Туризмът с реклама по \"Евроспорт\" и \"Дискавъри\"

Кампанията по 4 тв канала ще струва 6 милиона лева

Туризмът с реклама по \
272 ~ 2 мин. четене

Четири европейски телевизии ще излъчват реклами на българския туризъм. Кампанията е под мотото "Открий и сподели" и е на стойност 6 млн. лева, обяви във Велико Търново министърът на туризма Николина Ангелкова.

Проектът е финансиран от ОП "Регионално развитие". Рекламата ще се излъчва на девет езика по телевизиите "Евронюз", "Евроспорт", "Дискавъри" и "Нешънъл Джеографик". Ще продължи до края на годината. В рекламния клип страната е представена със всички възможности за туризъм - зимен, летен, културен, алтернативен", обясни Ангелкова.

Тя уточни, че в клиповете са включени още дестинации и туристически забележителности. Предстои подписване на договор за рекламиране на България и с телевизия Би Би Си. "Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон", поясни министърът на туризма.

Ангелкова каза още, че целта на Министерството на туризма е да запази ръста на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, а ръстът спрямо 2013 година е около 5 %, съобщи "Труд" . "Министерството на туризма е инициатор на кампания, която призовава българите да организират своите почивки в страната, за да се подпомогне браншът. Общият бюджет на Министерството на туризма за 2015 г е в размер на 5 млн. лв.", обяви Ангелкова.

По думите й част от сумата е предвидена за участие на България в над 40 национални и международни изложения. "Първите от тях са туристическите борси в Москва, Киев, Лондон и Берлин", обясни Ангелкова.

При визитата си във Велико Търново тя се е срещнала с главния секретар на МВР Светлозар Лазаров. На срещата са набелязани съвместни действия за превенция на престъпността през активния туристически сезон. по курортите ни ще има засилено полицейско присъствие от родни и чужди блюстители на реда.

Пред местната власт Ангелкова представила националната концепция за туристическо райониране, която включва девет района. 

Догодина крепостта "Трапезица" ще бъде включена в национален туристически маршрут. Министър Ангелкова вчера посети Капиновския манастир "Св. Николай", включен в кампанията, популяризираща 50 неизвестни туристически дестинации в България.

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg