Twitter обяви месечен абонамент, но само за рекламодателите

Платформата продължава да търси изход от затрудненото си положение

Twitter обяви месечен абонамент, но само за рекламодателите

Снимка: Pixabay

404 ~ 1 мин. четене
Twitter оповести своята нова бизнес идея, която предвижда платен абонамент за рекламодателите. Срещу 99 долара месечно те ще имат възможността да получат таргетирано популяризиране на някои от своите туитове в микроблогинг платформата. От компанията се надяват, че това ще спомогне за оптимизиране на дейността и ще привлече интереса на нови бизнес играчи. 

От известно време компанията среща трудности в привличането на нови потребители, което рефлектира върху приходите ѝ, включително тези от реклама. Миналата седмица любимата на Доналд Тръмп социална мрежа изнесе резултатите си за второто тримесечие, за които не може да се каже, че вдъхват доверие у инвеститорите. В резултат акциите на компанията се сринаха с 9%. 

Чрез тестването на новата си идея Twitter ще може да проследи кои бизнеси са отворени да се включат в подобна инициатива. Целта на компанията обаче е да привлече малки фирми, които иначе не биха минали през процеса на изграждане на собствена рекламна кампания. Все пак програмата не е ограничена само до бизнес акаунтите, като към нея могат да се включат и потребителски такива. Основаната целева група обаче си остават първите. 

Ключовият въпрос е кои фирми ще се решат на тази стъпка. Програмата предвижда, че Twitter да има пълен контрол върху тази дейностите по управление на постовете. Няма яснота обаче срещу тези 99 долара колко от публикациите на компанията действително ще получат популяризация. 
Подкрепи Economic.bg