Twitter прави повече пари с по-малко потребители
Социалната мрежа отчита 30% ръст на продажбите за тримесечието до септември
~ 1 мин.
Twitter прави повече пари с по-малко потребители, като по този начин компенсира загрижеността на инвеститорите за продължаващите усилия за "прочистване" на платформата.
Днес компанията отчете по-силни от очакваното продажби и печалба за третото тримесечие, въпреки продължаващия спад в броя на месечните активни потребители.
Социалната мрежа има 326 милиона месечни активни потребители за трите месеца, завършващи през септември, което е значителен спад спрямо 335 милиона през предходното тримесечие и 330 милиона през същия период година по-рано.
В Съединените щати броят на месечните активни потребители спада до 67 милиона от 68 милиона през предходното тримесечие.
Twitter отчита спад на потребителите поради усилията на компанията да се съобрази с новия европейски закон за неприкосновеността на личните данни (GDPR), както и "решенията, които сме взели, за да дадем приоритет на здравето на платформата". Още по-лошо: компанията очаква месечните потребители да паднат отново в предстоящото тримесечие.
Но броят на хората, които използват платформата всеки ден, продължава да расте. Дневните активни потребители са се увеличили с 9% спрямо година по-рано, въпреки че Twitter не разкрива действителния брой на тези потребители.
Днес компанията отчете по-силни от очакваното продажби и печалба за третото тримесечие, въпреки продължаващия спад в броя на месечните активни потребители.
Социалната мрежа има 326 милиона месечни активни потребители за трите месеца, завършващи през септември, което е значителен спад спрямо 335 милиона през предходното тримесечие и 330 милиона през същия период година по-рано.
В Съединените щати броят на месечните активни потребители спада до 67 милиона от 68 милиона през предходното тримесечие.
Twitter отчита спад на потребителите поради усилията на компанията да се съобрази с новия европейски закон за неприкосновеността на личните данни (GDPR), както и "решенията, които сме взели, за да дадем приоритет на здравето на платформата". Още по-лошо: компанията очаква месечните потребители да паднат отново в предстоящото тримесечие.
Но броят на хората, които използват платформата всеки ден, продължава да расте. Дневните активни потребители са се увеличили с 9% спрямо година по-рано, въпреки че Twitter не разкрива действителния брой на тези потребители.
"Силните резултати за това тримесечие доказват, че можем да дадем приоритет на дългосрочното здраве на Twitter, докато увеличаваме броя на хората, които участват в обществения разговор", казва Джак Дорси, главен изпълнителен директор и съосновател на Twitter в изявление.
Продажбите на Twitter достигат 758 млн. долара за тримесечието, което е ръст от близо 30% спрямо предходната година, вследствие на бизнеса с рекламни продажби. Компанията също така продължава да отчита поредна тримесечна печалба, този път нетният резултат е 106 милиона долара.
Продажбите на Twitter достигат 758 млн. долара за тримесечието, което е ръст от близо 30% спрямо предходната година, вследствие на бизнеса с рекламни продажби. Компанията също така продължава да отчита поредна тримесечна печалба, този път нетният резултат е 106 милиона долара.