Важно е да знаете как да вдъхновявате различни хора

Служителите трябва да се мотивират според личностния им тип, не според вашите разбирания за \"стимул\", категоричен е лекторът на десетилетието Джон Кремър

Важно е да знаете как да вдъхновявате различни хора
324 ~ 3 мин. четене
Автор: Божидара Иванова
Джон Кремър е известен лектор в сферата на личностното развитие. Той ще проведе еднодневно обучение в София на 27 ноември и ще сподели с българската публика доказаната си система за развитие на човешкия характер, която помага за по-ефективна комуникация с хората.

- г-н Кремър, разкажете малко повече за себе си?

Както знаете, опитът ми е в сферата на личностното развитие с акцент върху присъствието, импровизацията и възприемането на различните типове хора. Работя със затворен кръг от клиенти, които се свързват с мен по препоръка.

- Какво представлява системата "Reading People" и как хората могат да я приложат в своя полза?

Системата "Reading People" е на хиляди години. Аз я изследвам и надграждам повече от 25 години. Проучванията ми са свързани с корените на системата и намирането на модерни примери, с които да се обясни и приложи. Системата разпознава 6 различни типа хора в зависимост от физическите им характеристики - всеки типаж действа по различен начин и използва специфични думи и идеи. "Reading People" помага за това да разпознаете с кой от шестте типа си имате работа и да използвате най-ефективните инструменти за комуникация, които въздействат върху този тип човек.

- Как тази система подпомага процесът на продажби и управление?

Когато можете да определите правилно какъв "тип" е вашият клиент, може да се приспособите към техния стил по време на преговори и продажби. В управлението на хора виждаме, че различните типажи имат различен тип мотивация - например едни обичат публичното признание и в такъв случай можете да използвате такъв тип стимул за тях, докато други могат искрено да се притеснят от такъв подход. Много е важно да знаете как да вдъхновявате различните хора.

- Как се определят различните "типажи"?

Както вече казах, определяме 6-те типа хора, наблюдавайки формата на тялото, цвят на косата, цвят на очите, тегло, поза, тен на кожата, с други думи - всички физически фактори.

- Кои са основните грешки, които трябва да се избягват в общуването с хора в бизнес ситуации и в личните отношения?

Основна грешка, която хората трябва да избягват при общуване с хора е да говорят с тях, сякаш са същите като тях. Друг съвет, който бих дал е да слушат повече, отколкото да говорят. Много е важно да не се представят за такива, каквито не са и да не се опитват да променят хората. Не е хубаво да се взимат твърде на сериозно, тъй като животът е доста по-забавен, когато не сте център на вселената.

- Има ли нещо, което ви се е искало да знаете още в началото?

Иска ми се да знаех как да делегирам част от бизнеса си на хора, за които тази част е удоволствие, а в същото време не е толкова приятна за мен. 

- Кое е най-голямото предизвикателство, с което сте се сблъсквали в кариерата си?

Най-трудно е да се опиташ да приложиш по-странни идеи, което кара някои хора да се чувстват неудобно - да си мислят, че или съм луд, или съм магьосник. С това предизвикателство се справям с чувство за хумор.

- Какво да очаква българската публика на вашето обучение на 27 ноември?

Много се вълнувам за първото си посещение в София. Хората, които ще дойдат на лекцията ми, могат да бъдат сигурни, че ще има много изненади и реални разигравания на ситуации с публиката. Те ще започнат да виждат себе си и околните по друг начин и до края на деня ще могат сами да разпознават различните типове хора. Ще усвоят техники, които ще им помогнат да подобрят не само отношенията си, но и личните си връзки.
Подкрепи Economic.bg