Водещият вносител на строителни материали навлиза в онлайн търговията
AVENIR CERAMICS изгражда и нов комплекс от затворен тип, с просторни апартаменти, всеки от които с южно изложение

© ECONOMIC.BG / Economic.bg
~ 3 мин.
AVENIR CERAMICS е българска компания с лидерски позиции сред вносителите на строителни материали. Компанията оперира от 5 години на българския пазар и успява да се наложи като успешен доставчик на продукти от естествен камък, гранитогрес, фаянс, мрамор, травертин, керамични плочи, клинкер, санитарно обслужване и обзавеждане за баня.
Компанията е създадена и израства като B2B играч, партнирайки си с професионалистите в строителния бранш - архитекти, интериорни дизайнери, строители, инвеститори и др. Една от причините за добрите резултати, които постига през годините, е фактът, че AVENIR CERAMICS е клиентски ориентирана компания от ново “open code” поколение. Тя създава необходимите предпоставки, за да могат клиентите сами да моделират различните аспекти на продукта или услугата, който получават.
В края на 2016 г. AVENIR CERAMICS издава първия и уникален по рода си каталог за естествени камъни - “Natural stone collection”, в който могат да се намерят продукти от естествен камък, подходящи за настилки и облицовки в жилището, както и такива от колекцията Living Space - една изключително модерна концепция.
Компанията е една от малкото фирми у нас, които извършват инженеринг и монтаж на всички доставени продукти. По- голяма част от българските компании са насочени само към едната дейност.
Освен фасадни облицовки и камъни, AVENIR CERAMICS предлага и естествени материали за външно оформление на обекта. Фирмата изпълнява ексклузивни авторски серии за някои от водещите родни дизайнери. Проекти с нейно участие многократно са печелили награди в различни конкурси за дизайн.
Компанията извършва основно своята дейност в България. В близко бъдеще предстои отваряне на търговски офис в Лондон. В момента се водят преговори с партньори в Мюнхен, Виена и Милано.
Компанията извършва основно своята дейност в България. В близко бъдеще предстои отваряне на търговски офис в Лондон. В момента се водят преговори с партньори в Мюнхен, Виена и Милано.
AVENIR CERAMICS се старае да се позиционира в средния към високия сегмент. “Опитваме се да направим по-смела селекция от екзотични и разумни ценово продукти от естествен камък, които внасяме от Индия, Иран, Турция, Пакистан, Мадагаскар, Бразилия, Мексико и др., за да можем да задоволим желанията и най-капризния клиент, разказва Иво Апостолов.
Всяка година AVENIR CERAMICS добавя към своето портфолио нов продукт или услуга, които улесняват работата с клиенти и я правят по-приятна и полезна. Скоро се очаква да стартира онлайн магазин на AVENIR CERAMICS, в който клиентите ще могат да се консултират, да откриват продукти на водещи европейски производители, както и да поръчват желаните от тях продукти. Ключовата роля за добрите резултати се крие в обстойното проучване на всяка нова услуга, което предпазва фирмата от т.нар. “грешки на растежа” или работа по модела “проба-грешка”, който е традиционен за родната бизнес действителност.
Сред другите интересни проекти, които предстоят на компанията, се откроява строителството на собствен
инвестиционен проект - Jardins du sud (Южни градини). Комплексът ще бъде от затворен тип и ще се намира в полите на Витоша планина. Името му подсказва, че акцентът ще бъде върху зелена среда и приятна обстановка за живеене, дори и за най-претенциозните клиенти. Сградата ще бъде с ниска етажност и просторни апартаменти. Уникалното за комплекса е, че всеки апартамент в него ще бъде с южно изложение, което е трудно постижимо. Строителството на Jardins du sud се очаква да започне в средата на тази година и да завърши в края на 2018 г.
инвестиционен проект - Jardins du sud (Южни градини). Комплексът ще бъде от затворен тип и ще се намира в полите на Витоша планина. Името му подсказва, че акцентът ще бъде върху зелена среда и приятна обстановка за живеене, дори и за най-претенциозните клиенти. Сградата ще бъде с ниска етажност и просторни апартаменти. Уникалното за комплекса е, че всеки апартамент в него ще бъде с южно изложение, което е трудно постижимо. Строителството на Jardins du sud се очаква да започне в средата на тази година и да завърши в края на 2018 г.
В жилищното строителство се наблюдава устойчив ръст в по-големите градове. Точно това ни подтикна към тази решителна стъпка. Двигател на основния пазар е все по-добре оформящата се средна класа. Качествените продукти се продават и оценяват от клиентите. Съзнанието, че живеем и се трудим в среда на турбулентна икономика, ни насърчава постоянно да търсим успешни и устойчиви бизнес модели, чрез които да задоволим все по-нарастващите изисквания, които нашите клиенти имат към нас, коментира Иво Апостолов.
В съвременния интериорен дизайн има безброй течения и богат избор от материали. Българският потребител все още залага на традиционните материали. Разбира се, имаме и клиенти, които взимат много смели решения относно обзавеждането на жилището им. Това, което ни прави по-различни, е, че се стараем да бъдем максимално диалогични с нашите клиенти и да взимаме под внимание и анализираме всяко мнение, било то похвала, критика или препоръка. Типичният клиент на нашата компания не се интересува единствено от това коя е най-ниската цена в определена продуктова група. Винаги се стараем да предлагаме най-разумните ценови оферти, споделя изпълнителният директор на AVENIR CERAMICS.