Все повече клиенти на ЧЕЗ плащат сметките си безкасово
Броят на безкасовите трансакции от началото на годината достигна 17% от общия брой плащания

През последните
години устойчиво нараства броят на клиентите на ЧЕЗ, които предпочитат да бъдат
обслужвани от разстояние. Над 250 000 битовите клиенти на ЧЕЗ „Електр“ предпочитат
да плащат безкасово сметките си за електроенергия. Това показват данните на
компанията, която обслужва западната част на страната.
Те използват банките, интернет, терминални устройства или мобилния си телефон, като най-предпочитаните начини за безкасово разплащане са по интернет и директния дебит на банките.
Броят на безкасовите трансакции за периода януари – март 2018 г. е 752 000, с което достигна 17% от общия брой плащания през тези месеци. От тях 281 000 плащания са извършени по банков път. За първото тримесечие на тази година се регистрира и ръст от 14% при интернет плащанията – над 468 000, спрямо същия период на миналата 2017 г.
Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите.