WSJ: Amazon планира нов бизнес с хранителни стоки
Компанията на Джеф Безос ще разгърне собствена верига от супермаркети

© ECONOMIC.BG / Pixabay
~ 1 мин.
Amazon.com планира да отвори десетки хранителни магазини в Съединените щати, тъй като изглежда цели да се разшири в хранителния бизнес, съобщи Wall Street Journal, цитирайки хора, запознати с въпроса.
Компанията на Джеф Безос също проучва стратегия за придобиване, за да укрепи новата си марка супермаркети, чрез закупуване на регионални вериги за хранителни стоки, които имат най-малко дузина магазини в експлоатация, според данните.
Лидерът в онлайн търговията, която купи престижната верига Whole Foods за 13,7 млрд. долара през 2017 г., сега води преговори за отваряне на магазини за хранителни стоки в търговски центрове в Сан Франциско, Сиатъл, Чикаго, Вашингтон и Филаделфия, се казва в статията на WSJ.
Amazon планира да открие първия си магазин в Лос Анджелис още в края на годината и вече е подписала договори за най-малко две други места за продажба на хранителни стоки.
Компанията на Джеф Безос също проучва стратегия за придобиване, за да укрепи новата си марка супермаркети, чрез закупуване на регионални вериги за хранителни стоки, които имат най-малко дузина магазини в експлоатация, според данните.
Лидерът в онлайн търговията, която купи престижната верига Whole Foods за 13,7 млрд. долара през 2017 г., сега води преговори за отваряне на магазини за хранителни стоки в търговски центрове в Сан Франциско, Сиатъл, Чикаго, Вашингтон и Филаделфия, се казва в статията на WSJ.
Amazon планира да открие първия си магазин в Лос Анджелис още в края на годината и вече е подписала договори за най-малко две други места за продажба на хранителни стоки.
Новите магазини не са предназначени да се конкурират директно с Whole Foods и ще предлагат разнообразни продукти в сравнение с по-престижната верига, според информацията.