Yahoo пак е с ново лого
То запазва лилавия цвят и удивителния знак
Има няколко марки, които са като Дивия запад на стария интернет - като Yahoo. Един от първите портали за новини, време, спорт и всичко останало имаше безпогрешна марка в края на 90-те - която предава идиосинкратичното, оптимистично обещание за онези ранни дни в мрежата, допълнено с нарисувано на ръка, лого в серифен шрифт, което сякаш се кикоти. като дете, облечено в стария зоо костюм на баща си, намерен погребан в килера.
Yahoo за първи път актуализира това старо лого през 2009 г., като го изравни и направи лилаво (помниш ли, че Yahoo беше в червено първо?). Тогава през 2013 г., по времето на изпълнителния директор Мариса Майер, логото на компанията беше променено.
Сега, за трети път за десет години, Yahoo отново се ребрандира – този път, с дизайн на Pentagram. Новината идва заедно със сравнително нова собственост под Verizon (която придоби Yahoo през 2016 г.), и тъй като компанията представи серия от преработени версии на ключовите си приложения, сред тях е и имейл приложението.
Новото лого запазва лилавия цвят и удивителния знак, но изхвърля всички остатъци от многото предишни марки на компанията.
Вместо това идентичността, създадена от Pentagram, е ясна и приятелска, с дебели и извити криви букви. Основната му изненада е възклицателният му знак, който е наклонен като курсив. За да бъдем точни, този наклонен ъгъл е 22,5 градуса - и той се повтаря в новата марка.
Например, ще видите, че това е отразено в „Y“ - ефект, който е особено ясно изразен в съкратено лого, състоящо се само от „Y!“.
Същият ъгъл се среща и в оформлението на страниците на Yahoo.com; а именно защото 22,5 градуса е точно 1/16 от пълен кръг, което го прави полезен и за радиални анимации в цялата платформа.