Кафенето, в което има ферма за кафе (снимки)

Starbucks иска новите й кафенета да бъдат туристическа забележителност

Starbucks иска новите й кафенета да бъдат туристическа забележителност.



Кафенето на веригата в Девата, което беше открито през уикенда в Бали, Индонезия, е много повече от кафене, разказва CNN. В него има ферма за кафе от 1000 кв. фута, където клиентите могат сами да засадят кафеени зърна и да видят как се отглежда културата.



Освен това посетителите могат да участват в дегустации на кафе и да посетят класове за приготвяне на напитката.

Новият обект в Индонезия е част от Starbucks Reserve, които са по-престижни версии на типичните локации на веригата за кафе. Те са част от високотехнологичната стратегия на компанията за създаване на уникален клиентски опит и изживяване.

Веригата има 185 такива локации по света, от които 10 в Индонезия.



Освен това Starbucks е най-големият купувач на индонезийско кафе Арабика. През 2015 г. компанията откри Център за поддръжка на фермери в Индонезия, за да образова и подкрепи местните фермери, дарявайки им разсад. Новият обект цели да запознае клиентите и с тази програма.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: туризъм | Starbucks | кафене | Индонезия | забележителност | Бали