Магазин на „Т-Маркет” вече има каси на самообслужване

Заплащането става в брой или с банкова карта, а при проблем има асистент

Търговската верига „Т-Маркет” оборудва един от обектите си с иновативни каси на самообслужване. Супермаркетът се намира в ж.к. „Мусагеница” и разполага с общо четири каси.

Механизмът на работа позволява клиентите самостоятелно да маркират стоките, които искат да закупят, като ги поставят на обозначените за целта места. На касите са инсталирани и везни, на които да се измерят избраните плодове, зеленчуци или насипни бонбони.

Заплащането става в брой или с банкова карта. Освен това всеки има възможност и да върне продукт, в случай че размисли. На устройствата може да се проследят и отделните стъпки за пазаруване чрез специално видео, което нагледно показва всяка команда, която следва да бъде изпълнена.

Ако имат проблем с машините или нужда от помощ, клиентите ще могат да се обърнат към асистент, който ще отговаря на въпросите, свързани с касите на самообслужване, или ще помага при работата с тях.

„В последните две години начинът, по който клиентите пазаруват, се променя. Затова и ние активно се стараем да работим и в посока подобряване на клиентското преживяване. Проектът за каси на самообслужване е само един от примерите за това”, сподели по време на представянето изпълнителният директор на “Максима България”, собственик на веригата Едвинас Волкас.

По думите му веригата инвестира все повече в удобство и комфорт. „За да оптимизираме времето, в което клиентите се налага да чакат, за да платят своите продукти, взехме решение да инсталираме каси на самообслужване. Така вярваме въведохме улеснение в тяхното ежедневно пазаруване.”, споделя още генералният директор.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: магазини | Т-Маркет | обект | асистент | каси на самообслужване

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини