Victoria’s Secret стъпи на българския пазар

Световноизвестният бранд откри два магазина в страната ни

Американската модна компания Victoria’s Secret стъпи в България, отваряйки два магазина на двете ни черноморски летища във Варна и Бургас. Това съобщават от компанията концесионер на летищата „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД.

От дружеството обясниха пред Economic.bg, че обектите вече посрещат клиенти и ще работят целогодишно, а не само през активния летен сезон.

Брандът влиза у нас под формата Victoria’s Secret Beauty and Accessories, който е разработен за големи летища (Банкок, Сидни, Маями, Ню Йорк, др.) и туристически места. Той не включва традиционния за марката продукт - бельото, а предлага богат асортимент на козметика и аксесоари.

В магазините под марката Victoria’s Secret се продават над 220 артикула, сред които парфюми, парфюмни води, лосиони за тяло, декоративна козметика, дамски чанти, козметични несесери, ключодържатели, раници, куфари за пътуване и др.


Търговската концепция shop-in-shop (магазин в магазина) е в съчетание с други известни марки в областта на модата, аксесоарите, часовниците и бижутата. Магазините на световно известния бранд разполагат с площ от 40 кв. м. на всяко летище и ще ги откриете под вече разпознаваемия специфичен почерк и стил.

Инвестицията в двата обекта възлиза на шест-цифрена сума и осигурява по 4 нови работни места на двете летища.

Оператор на двата магазина на летище Варна и летище Бургас е „Нюанс БГ“ АД, част от групата на Dufry, разполагащ с над 2200 обекта в 63 държави.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: България | продукти | Бургас | Варна | летища | магазини | Victorias Secret

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини