„Ангажиментът на БДЖ е да се насочи към предоставянето на качествена услуга – подновяване на тяговия състав“, коментира министърът. Той заяви, че БДЖ се нуждае от поне един милиард през следващото десетилетие, за да се подобри услугата, без да уточни в каква валута трябва да бъдат инвестициите.
Според транспортния министър има решения на проблемите в железницата. „В момента има нов мениджмънт, който се нуждае от необходимия кредит на доверие“, уточни той и допълни, че целите пред ръководството са в изграждане на по-добра организация, ясно поети ангажименти и отговорност от поетите ангажименти.
Освен за подобряване на цялостната услуга транспортният министър акцентира и върху нуждата от подновяването на подвижния състав.
„Важно е да се опитаме да намерим хора, които милеят за системата на БДЖ .Имах среща със синдикатите и мениджърите в БДЖ точно в тази посока“, обясни той. "Трябва да намерим хора, които милеят за БДЖ. Трябва да имаме потенциал да купуваме машини и да ги поддържаме, а не да се ремонтират от чужди компании", заяви Желязков.
Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.
Етикети:
Ограничават достъпа на туристи до рилските езера
Цветанов: Борисов знаеше за сделката с ДПС за преференциите
В Норвегия погрешка излъчиха реклама на Galaxy S10 преди дебюта му утре
Земеделската комисия в ЕП гласува през 2020 г. да отпадне смяната на времето
Турците масово обменят спестяванията си в долари и евро