Ангелкова иска да даде още 6 млн. лв. на туристическия бранш за реклама

Министърът на туризма заяви, че има уверението на Бойко Борисов, че държавата ще даде повече пари на бизнеса

Снимка: Economic.bg/Архив
Изпадналият в тежка ситуация през тази година туристически бранш може да получи 50% повече средства за реклама през 2020 г. За това ще се бори министърът на туризма Николина Ангелкова, обяви тя по време на заседанието на Националния съвет по туризъм край Варна, цитирана от „Фокус“. В момента държавата дава 11 млн. лв. за реклама на туризма, ако исканото увеличение от Ангелкова бъде одобрено от правителството и парламента, сумата може да достигне 17 млн. лв.

„На срещата представихме различни мерки, очертани в документа, като например дигитална реклама на международни пазари“, обясни тя. Според министъра премиерът Бойко Борисов я е уверил, че за следващата година те ще са повече.

Тя добави, че в края на август ще има повече яснота и конкретика за мерките, с които България да може по-сериозно да се наложи на картата на морските дестинации за юни и септември. По думите ѝ в момента министерството провежда срещи с туроператори от Германия, Русия и всички останали пазари в топ 10 и топ 30 за нашата страна. Целта е да се видят тенденциите от самите туроператори от първа ръка.

Ангелкова отчете, че от януари до май ведомството отчита малък ръст от 1% на туристите, но данните за юни ще са определящи. Тя добави, че единната система за туристическа информация, която предстои да заработи, ще е много важна за статистиката. Според нея тя ще помогне в дълбочина за анализ, но и в борбата със сивия сектор.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Николина Ангелкова | туристическа реклама | реклама за туризъм

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини