Един от глобалните партньори на Microsoft стъпва в България

На всеки нов пазар Softline започва да оперира като стартъп

Softline, един от десетте глобални стратегически партньори на Microsoft, стъпва в България, като дейността на компанията тук вече е започнала. Целта ѝ е да помогне на бизнеса, особено на по-малкия, в процеса на „дигитална трансформация“. 

България е един от шестте нови пазара, на които Softline стъпва, след като през 2018 г. разшири дейността си в Източна Европа. Освен у нас, компанията вече е позиционирана в Хърватия, Унгария, Ръмъния, Сърбия и Словения. 

Въпреки че Softline съществува на международната сцена от 25 години и може да се похвали с бизнес в 50 страни и офиси в 95 града, на всяко ново място, където тя стартира дейност, започва да се развива като стартъп. Затова не е изненада, че в българското си звено в момента тя има двама души, с търговски профил. През идния месец се очаква към тях да се присъедини и трети човек, уточниха за Economic.bg. Планът е през следващите две години Softline да разполага с до 15 служители. 

Нейният основен фокус за региона ще бъдат облачните решения и сигурност, развитие на IT стратегията, управление на услуги – IT аутсорсинг и Deployment services (сървърна технология за мрежова инсталация на операционни системи Windows). 

За територията на България Softline ще се концентрира върху предприятия с 50 до 250 служители. Стратегията им кореспондира със ситуацията тук, където малкият и средният бизнес изостават в процеса на цифровизация. В тази връзка идеята на IT компанията е да помогне на клиентите си у нас да преминат през това предизвикателство чрез комбиниране на най-добрите световни практики. 

„Темповете, с които се променя бизнеса са изключително динамични. Глобализацията и стремежа на клиентите към дигитална трансформация ни дават възможност да помогнем на местните си партньори да достигнат до международни клиенти. Можем да подкрепим български ISV да предлагат своите решения на пазара в Русия чрез нас.“, сподели Золтан Месарош, генерален директор на Softline за Източна Европа.

В световен мащаб Softline е сред лидерите в процесите на дигитална трансформация за партньори и клиенти от Северна и Южна Америка, Югоизточна Азия, Русия и Източна Европа. Приходите на компанията за 2017 година надхвърлят 1.19 млрд. щатски долара, със среден ръст на продажбите в Softline Group от над 30% през последните 10 години. Растежът на Softline продължава и през 2018 година и приходите надхвърлят 1.27 млрд. щатски долара.

За 25 години, IT компанията може да се похвали с бизнес в 50 страни и офиси в 95 града. Softline обслужва над 60 хиляди SMB клиенти и корпорации, както от частния, така и от публичния сектор, като близо 5 000 специалисти помагат на клиенти и партньори да се ориентират в постоянно променящата се дигитална среда.

С приходи от над 1 млрд. долара годишно, Softline все още действа като стартъп на новите пазари. Иновативната компания разчита на уникален подход в така наречения бизнес „партньор-към-партньор“ – изграждането на партньорски отношения с други разработчици на решения и сътрудничеството с тях, дава предимство на Softline да предоставя големи възможности за местните си клиенти. С глобаления си опит и контакти, Softline може да предложи решения на клиенти, които не са известни на местния пазар, но биха били най-доброто решение за техните бизнеси.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: България | Microsoft | малък и среден бизнес | дигитализация | IT | Softline | ИТ компания | облачни решения