Българо-американската Leanplum привлече нови $27 млн.

Софийският офис е двигател на развойната дейност на компанията

08:57 21.02.2020
Leanplum привлече нови 27 милиона долара инвестиции и обяви ключови промени в управленския екип на компанията. Това обявиха от българо-американската технологична компания, фокусирана върху трансформирането на глобалния маркетинг. 

Допълнителното финансиране от 27 милиона долара идва като продължение на финансовия растеж на компанията от инвестиционен рунд D. С това общият размер на инвестициите в Leanplum вече се равнява на 125 милиона долара. Финализирането на привлечения капитал е ръководено от Norwest Venture Partners и Shasta Ventures с участието на Kleiner Perkins, Canaan и Launchub. Финансирането цели да ускори продуктовото развитие на компанията и да разшири пазарния дял, който Leanplum заема в глобален план.

Leanplum е основана през 2012 г. в Сан Франциско от българина Момчил Кюркчиев. Днес офисът на компанияра в София е вторият по големина от общо шест локации в света и е основен двигател на развойната дейност в компанията. 

Оттогава насам компанията трансформира мобилната ангажираност на потребители от цял свят и ускорява продуктови иновации в области като machine learning, cross-channel automation, 1:1 personalization. Ежедневно Leanplum улавя над 28 милиарда мобилни действия и позволява на световни брандове да създават дългосрочни, пълноценни взаимоотношения със своите клиенти чрез персонализирани кампании в реално време. 

Компанията попада сред най-добрите работодатели според класации на Fortune, San Francisco Business Times и Entrepreneur.

По пътя към своите цели да промени глобалния маркетинг и в търсене на експоненциален растеж Lеаnрlum прави и стратегически промени в управлението си. 

Главен изпълнителен директор на Leanplum става Джордж Гарик, ветеран в управлението на иновативни технологични компании в Силициевата долина. Той притежава богат опит в сферата на потребителското поведение, ефективността на рекламата и медиите, корпоративните данни и анализа. През последните 20 години Гарик изпълнява ролята на главен изпълнителен директор в компании в Силициевата долина, сред които IRI, A.C. Nielsen, Flycast Communications (IPO през 1999), Placeware, Inc. (придобита от Microsoft), Wine.com и Tapjoy. Като президент и изпълнителен директор в Leanplum, Гарик поема управлението на всички екипи и процеси в компанията.

Шери Хюстън поема на главен финансов директор. Ръс Фрадин, успешен предприемач, инвеститор и бизнес ангел, се присъединява към Leanplum като част от борда на директорите.

Що се отнася до Момчил Кюркчиев, съосновател на Leanplum, той поема цялостно продуктовото управление на компанията в ролята на главен директор разработка на продукти. 




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: финансиране | маркетинг | оценка | Leanplum | Момчил Кюркчиев

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини