Така петъкът от тази седмица е заел второ място в класацията на дните с най-много онлайн продажби, тъй като не е успял да измести 7.9-те милиарда долара, генерирани от сделки през интернет по време на „Киберпонеделника“ през 2018 г. Това е показало проучване на Adobe Analytics сред 80 от 100-те най-големи онлайн търговци в САЩ.
Купувачите все повече предпочитат да купуват онлайн от самото начало на празничния сезон, вместо да чакат „Киберпонеделника“, както е било преди няколко години. Тази промяна до голяма степен се дължи на факта, че все повече поръчки се правят през мобилния телефон, докато в миналото повечето заявки са идвали от компютрите в офисите в понеделника след Деня на благодарността в САЩ. Покупките, направени през смартфони, са генерирали продажби за 2.9 млрд. долара на този „Черен петък“.
„С бързото наближаване на Коледа купувачите все повече използват телефоните си вместо да се редят на опашки“, коментира анализаторът от Adobe Тайлър Шрейнър.
Като цяло обаче засега остава неясно каква е разликата в проценти между онлайн продажбите и сделките във физическите магазини.
Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.
Етикети:
56 организации призоваха Сачева да не отлага Закона за социалните услуги
Борисов: Приехме 8 лв. партийната субсидия, защото имаше риск за отхвърляне на Бюджет 2020
3 пъти над нормата са фините прахови частици в София
Цените на електроенергията през следващите 15 години ще вървят само нагоре
Китайската администрация премахва цялата чуждестранна компютърна техника