Експанзията е двигателят на растежа за търговските вериги в България

Модерната търговия у нас не успява да отнеме пазарния дял от откритите пазари и кварталните магазини

Бойко Сачански:

Експанзията е двигателят на растежа за търговските вериги в България

Снимка: Economic.bg/Архив

~ 12 мин.

Бойко Сачански е в BILLA от стъпването на веригата в България в началото на века. Първоначално той е управител на първия магазин от веригата в България. След това става регионален мениджър, маркетинг мениджър, а през 2010 г. заминава за Русия, където продължава развитието си и достига до позицията главен оперативен директор. От 1 март 2015 г. е управител на BILLA България. Кариерата му във веригата продължава до март 2019 г. С него разговаряме за развитието на модерната търговия в България.


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads