H&M пусна марката си за дрехи "втора ръка" на първи чужд пазар

Предлагането е само онлайн

Снимка: Unsplash
13:18 30.06.2020
Шведският онлайн магазин втора употреба Sellpy, чийто мажоритарен собственик е модният гигант H&M, стартира в Германия като първа стъпка извън местния си пазар. Компанията залага на купувачи, които се стремят към по-устойчиво потребление.

Стартъпът управлява целия процес на продажби - от вземане на стоки от домовете на продавачите, до фотографиране, продажба и доставка.

Sellpy обяви през май, че ще удвои капацитета си на склад в Швеция, до близо осем милиона артикула годишно, поради силното търсене. От основаването на Sellpy през 2014 г. през платформата са продадени над 6 милиона артикула.

Пазарът на облекла "втора ръка" е един от най-бързо развиващите се сегменти в модната индустрия, заявиха Sellpy и H&M в съвместно изявление.

H&M за първи път инвестира в Sellpy през 2015 г. и сега притежава 70% дял.

"Ние виждаме, че информираността и търсенето от страна на нашите клиенти за устойчива мода непрекъснато нарастват и сега са по-големи от всякога", каза мениджърът на H&M Германия Торстен Миндерман.

"Ето защо ние сме особено доволни, че можем да предложим нов устойчив начин за покупка и продажба на мода, в сътрудничество с Sellpy", добави той.

Стремейки се да подобри своя екологичен отпечатък и да се възползва от нарастващите опасения на потребителите относно екологичните разходи за бърза мода, H&M през последните години започна различни инициативи като продажба на винтидж дрехи и даване на парти рокли под наем.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Германия | онлайн пазаруване | втора ръка | HM | дрехи | втора употреба | Sellpy

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини