Марко Андрич:

Лидер е титла, която трябва да бъде заслужена

Най-важните фактори за растежа са любопитството и куражът да изследваш непознатото

Снимка: Икономика/Красимир Свраков

Марко Андрич e търговски директор на Кока-Кола ХБК България. Той има опит в продажбите на седем различни пазара на Балканите. Освен в родната си Сърбия, е живял в Австрия и Румъния. В нашата страна е от началото на 2019 г., когато става част от екипа на Кола-Кола ХБК България като търговски директор. Притежава бакалавърска степен по психология от Белградския университет и MBA от IEDC - Bled School of Management в Словения.

Днес светът на бизнеса е… различен от този, който беше вчера, и от този, който ще бъде утре.

Бизнес лидерът е… титла, която не може да бъде дадена, а трябва да бъде заслужена.

До върха се стига… като си поставяш високи цели.

Моят Еверест… е моето семейство.

Който знае накъде върви… има куража да устои на стереотипите и нормите, да изследва, да учи и да живее живота на максимум.

Развитието на талантите и ангажираността на екипа се постига… като поставяш високи стандарти и очаквания и същевременно осигуряваш непрекъсната подкрепа и признание.

Най-важните фактори за растежа… са любопитството и куражът да изследваш непознатото.

Търговският нюх и проницателност… се раждат в отворения и любопитен ум.

Вкусът на Кока-Кола… е вкусът на поведението „Никога не се предавай“.

Работейки за „Кока-Кола” разбрах, че тайната на успеха... не е в тайната формула на най-иконичната напитка, а в магията, създадена от най-добрият екип в света.

Меря постиженията с… постиженията и развитието на своя екип.

Традиция и новаторство, постоянство и променливост… са примери за наложен избор, който може да засенчи ясното съзнание.

България през моя поглед… е страна, в която аз и семейството ми се чувстваме вкъщи.

Прогнозата, която влияе върху посоката, в която ще развивам бизнеса:… Утрешният ден ще бъде по-добър от днешния, защото ние ще го направим такъв.

Динамиката е голяма, но нека не забравяме, че… ще става още по-голяма.

Моята препоръка за по-добър бизнес климат:… Избягвайте подхода ”Игра с нулев резултат“ и разбирайте партньорството като отношения, в които подкрепяте другата страна, без задължително да имате незабавна облага от това.

Извън бизнеса обичам… да уча и да изживявам нови неща.

Може да преживеете хубав момент, ако… отворите съзнанието си за него.

Фирмен профил

Кока-Кола е в България вече 55 години - производството датира от 1965 г., а Кока-Кола ХБК започва дейност в страната през 1992 г. и оттогава е един от водещите инвеститори в местната икономика. У нас е и първият етикет на кирилица на световноизвестната напитка. Компанията има два производствени центъра в страната - в Костинброд и Банкя, а продуктите й се разпространяват чрез 6 дистрибуционни центъра в цялата страна. Общата инвестиция в завода в Костинброд до момента е над 200 млн. лв., а само през 2019 г. в него бяха инвестирани 40 млн. лв., с което се превърна в регионален център за износ на продукция – за Румъния, Сърбия и Гърция. Компанията развива социално отговорната си политика чрез програмата за подкрепа на младежите Youth Empowered и инициативата с 13-годишна история My Green City.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Повече четете в бр. 95 на сп. "Икономика"


Етикети: Марко Андрич | Кока-Кола Хеленик България

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ