170 000 плащат ток безкасово
За целта абонатите ползват банките, интернет или мобилния си телефон
170 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали да плащат безкасово сметките си за електроенергия от началото на годината до края на юни. Това е ръст от 9% спрямо същия период на миналата година, съобщиха от компанията. За целта абонатите са ползвали банките, интернет или мобилния си телефон, за да платят сметките си за ток, като броят на транзакциите достигнал 1 милион.
Най-предпочитаните начини за безкасово разплащане са по интернет чрез системата ePay.bg и директния дебит на банките.
Средно на месец 75 000 сметки за консумирана електроенергия се плащат през ePay.bg, а 55 000 клиенти на ЧЕЗ покриват задълженията си автоматично чрез банковата си сметка.
„През последните години устойчиво нараства броят на клиентите ни, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. Безкасовият начин на плащане спестява време и усилия на потребителите и ги прави независими от мястото и работното време на касите”, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в ЧЕЗ Електро България.
Според проучване на „Алфа рисърч”, извършено през декември миналата година, клиентите на ЧЕЗ оценяват разнообразието от услуги, които компанията предлага, като най-голяма е удовлетвореността именно от различните начини за плащане на сметките. Общо 78% от запитаните са напълно или по-скоро доволни от предоставените възможности.