Google+ се превръща в бизнес социална мрежа

Интернет гигантът ще дава възможност на бизнес потребителите да общуват един с друг

Google+ тества нови функционалности, които ще превърнат социалната мрежа в средство за общуване на работното място, информира MarketingWeek. Целта на Google е да стане лидер в тази пазарна ниша, като задмине други подобни услуги като Yammer на Microsoft и Chatter на Salesforce.

Интернет гигантът се надява, че давайки възможност на бизнес потребителите да общуват един с друг в Google +, ще привлече и компаниите да засилят присъствието на бранда си в мрежата.

Новите функционалности ще позволят на служителите да контролират по-прецизно информацията, която споделят с колеги в Google+ и да ограничават достъпа до тази информация за външни на компанията лица. Предвидена е интеграция и с бизнес приложения като Gmail, Calendar и Docs, както и възможност за видео конферентни разговори през Hangouts.

Google заяви, че това е само началото на редица промени за социалната мрежа, като скоро се очаква и мобилна версия за бизнес потребителите.

Google+ стартира официално през септември 2011, като до средата на 2012 регистрираните потребители в мрежата наброяваха 250 млн.

Коментари: 0