HP отвори нов клиентски център в България

Центърът ще предоставя поддръжка за клиентите на HP в Германия

Георги Желязков Автор: Георги Желязков

Хюлет-Пакард (НР) откри първия си клиентски център в България за отдалечено предоставяне на технологични услуги. По време на откриването присъстваха министърът на икономиката, енергетиката и туризма Асен Василев и кметът на Столична община Йорданка Фандъкова. Центърът предлага иновативен подход, който осигурява несравними нива на видимост върху технологичните среди и сътрудничество на обслужващите екипи, както и по-бърза ИТ инфраструктурна поддръжка за клиентите на HP в Германия.

"Центърът разширява възможностите на НР да подпомага компаниите в Германия да се развиват и да стават все по-иновативни", каза г-н Майкъл Еберхардт, вицепрезидент на НР за Германия и допълни: „Визията на НР за гъвкавостта на предприятието е да отговаря на променящите се потребности чрез най-добрия модел на доставка, който осигурява правилния резултат, в точното време и на правилната цена".

Новият Клиентски център-Германия е първи за НР в Европа, създаден за предоставяне на отдалечени технологични услуги на регионален принцип. Центърът е уникален както заради това, че обслужва клиенти на компанията само от Германия, с дейност в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите, така и поради факта, че висококвалифицирани български експерти ще предоставят технологичните услуги.

Центърът е разположен на три етажа - всеки един от тях е проектиран и посветен на едни от най-големите постижения на Германия в областта на индустрията, науката и спорта. Клиентски център-Германия е с капацитет от 800 работни места.

„Това е първата знакова инвестиция в страната ни тази година и държавата ще подкрепя с всички възможности начинания, които разкриват нови работни места с добавена стойност", посочи министър Василев.

„Новият център създава изключително благоприятна среда за тясно сътрудничество и комбинация на ресурси, които дават възможност на НР екипите да оценяват по-бързо възникналите ситуации и по-точно да разрешават проблемите на клиентите", каза г-н Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги" в Глобалния център на НР в страната ни.

В официалното откриване на Клиентски център-Германия участваха още г-н Майкъл Еберхардт и г-н Ралф Брунер , Вицепрезиденти на НР за Германия, г-н Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги" в Глобалния център на НР в страната ни, представители на посолствата на САЩ и Германия в България, медии и др.

Клиентски център-Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България . Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на НР в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.

Коментари: 0