Хайди Клум стана лице на Maserati

Топмоделът промотира пускането на пазара в Северна Америка на моделите Ghibli, Quattroporte и GranTurismo

Снимка: Maserati

3692 ~ 1 мин. четене
Автор: Божидара Иванова

Италианският автомобилен производител на едни от най-горещите модели в света – Maserati нае топмоделът Хайди Клум за промо кампания в Северна Америка. Фотосесията промотира пускането на пазара на моделите GranTurismo Convertible, Quattroporte Ermenegildo Zegna Limited Edition и напълно новия Ghibli от моделна година 2014.

„Имах възможност да изпробвам всички модели на Maserati, не само да се снимам с тях“, споделя 40-годишната манекенка, която освен като модел се изявява и като продуцент, телевизионна водеща и актриса.

Пазарът в Северна Америка има ключово значение за известната италианска марка. През изминалата година компанията е реализирала четири пъти по-големи продажби от планираното. За настоящата година от Maserati очакват още по-добри резултати.

Подкрепи Economic.bg