Луи Вюитон със скок в продажбите
Производителят на луксозни чанти, шампанско и коняк отбелязва сериозен ръст в Азия
~ 1 мин.
Компанията за луксозни стоки LVMH /Луи Вюитон Мое Хенеси/ е увеличила приходите си през първото тримесечие на годината с повече от една четвърт.
Причината за ръста е силната търговия в Азия. През първото тримесечие приходите са нараснали с 25,4% на 6,58 милиарда евро ($8,6 млрд.), споделят днес от френския производител на чанти Louis Vuitton, шампанско Moet и коняк Hennessy.
Въпреки това търсенето в САЩ е намалялао силно. Продажбите на модни и кожени изделия, които допринасят за една трета от общите приходи на групата се увеличават с 17%.
Междувременно плъзнаха слухове за възможността LVMH да премине към търговския гигант Douglas. От двете страни засега не коментират информацията.