Луксозни компании си купуват мол в Милано

Целта е да се купят 49% от Galleria Vittorio Emanuele за около 400 млн. евро и да се преустрои по техен вкус и стил

7276 ~ 1 мин. четене

Компании, собственици на луксозни италиански марки планират да приватизират един от най-старите молове в света и да го превърнат във витрина "Made in Italy". Това е последният проект на италианския браншови съюз Altagamma , предаде Стандарт Нюз.

Целта е да се купят 49% от намиращата се в Милано Galleria Vittorio Emanuele за около 400 млн. евро от града и да се преустрои по техен вкус и стил.

Сред наемателите са Prada и Louis Vuitton. Но не всички имена, които красят сводести входове на Galleria, са на луксозни марки. В мола присъстват McDonald's, вериги за мобилни телефони и вратовръзки.

Altagamma иска да промени това. Обединението, в което влизат различни по бизнес направление компании, като дизайнерът Alessi, марката кафе Illy и модната компания Zegna, иска да прехвърли галерията в дружество за недвижими имоти, в което с 49% ще участва съществуващ 30 години затворен фонд, който да плати 400 млн. евро.

Galleria Vittorio Emanuele е изградена през ХIХ век, близо е до Миланската катедрала и е един от символите на града. Импозантен стъклен купол, висок почти 50 метра, краси сградата, в която на долния етаж има магазини, а на горния - офиси и апартаменти.

Подкрепи Economic.bg