Renault показа новото си лого
Новата емблема на френския производител изразява модерността и технологиите

© ECONOMIC.BG / Renault
След като в края на февруари Peugeot представи изцяло обновеното си лого, сега става ясно, че другият голям френски автопроизводител – Renault – също е с обновена емблема, макар това да стана ясно чак по време на събитието Renaulution, на което беше представен новият електрически модел на компанията Renault 5.
Компанията променя логото си близо 6 години след въвеждането на последната промяна от 2015 г. Новата емблема олицетворява идеята за „nouvelle vague“ („нова вълна“). Френският автомобилен производител иска да предложи нещо ново, жизнено и модерно на своите клиенти.
Снимка: Renault
Според корпорацията предишното лого е изглеждало сложно и също така е имало проблеми с четливостта при по-малки размери. Новият ромб се различава по това, че е кохерентен и четим при всички размери и материали.
Всички лога на Renault, между 1946 г. до 1992 г., са с остри линии, след което е приет 3D подходът. А новата емблема е изявление на модерността и технологиите, казват от компанията.
Снимка: car-brand-names