Toyota атакува европейския пазар с три нови модела

Ванът Verso ще е с подобрен дизайн и преработен 2.0-литров D-4D двигател

Автор: Силвия Георгиева

С три нови модела японската автомобилна корпорация Toyota ще атакува европейския пазар, съобщиха от българското представителство на компанията. Новото Verso заедно с новите Auris и RAV4 са част от продуктовата офанзива на Toyota на европейския автомобилен пазар.

Първата генерация на вана Toyota Verso, пусната в продажба през 2002 г., достигна 100 289 продадени бройки. Второто поколение на Verso реализира продажби от 410 236 автомобила за периода 2004-2009 г., а от третото поколение са до момента са продадени 144 638 броя от представянето му през 2009 г. досега. Ванът от новата генерация е с подобрен дизайн и преработен 2.0-литров D-4D двигател с усъвършенствано разпределение на въртящия момент. Моторът е с по-ниски вредни емисии, ниски нива на шум и вибрации.

Гамата двигатели включва 2 дизелови и 2 бензинови агрегата - 2.0 литра D-4D със 124 кс и 2.2 литра D-CAT със 150 кс и 6 степенна автоматична трансмисия. Бензиновите мотори са 1.6 литра със 132 кс и 1.8 литра със 147 кс. Всички двигатели са с Toyota Optimal Drive.

От компанията предлагат три нива на оборудване - Terra, Luna и Sol.

Коментари: 0