Twitter се обръща към TV рекламите
Рекламите (една от които можете да видите по-долу), показват шофьорите на Nascar да сърфират в Twitter и да публикуват мнения за състезанието
Twitter направи още една стъпка по пътя от социалната мрежа към това да бъде една по-традиционна медийна платформа в неделя, когато излъчи първите си реклами по телевизията. Седем кратки 15-секундни реклами бяха пуснати по време на Nascar състезанията. Този ход всъщност е предназначен повече за рекламодателите, отколкото за зрителите.
Рекламите (една от които можете да видите по-долу), показват шофьорите на Nascar да сърфират в Twitter и да публикуват мнения за състезанието.
Идеята на Twitter е да използват популярните в социалната мрежа хаштагове като рекламен метод. Това означава, че зрителите ще гледат реклами, които ги насочват към определена страница в социалната мрежа. Когато отворят тази страница, те ще получат всичката налична информация за конкретното събитие от името на всички онези потребители на Twitter, които в момента го следят.
Технологичните фирми от Силиконовата долина доскоро не желаеха да плащат за традиционна телевизионна реклама. Вместо това те разчитаха на препоръки от уста на уста. Основният им конкурент Facebook обаче достигна 900 млн. потребители без да плаща за реклами никъде.
Twitter, Facebook и на Tumblr са сред социалните мрежи, целящи да привлекат рекламодатели от пазара на телевизия, при който разходите все още далеч надхвърлят онлайн маркетинговите бюджети.