Adidas мести два ултрамодерни завода от Германия и САЩ в Азия
Планът на немската компания да е по-близо до клиентите си е претърпял неуспех

© ECONOMIC.BG / Wikipedia
~ 1 мин.
Adidas затваря два ултрамодерни завода за маратонки в Германия и САЩ, тъй като мести производството в Азия, съобщава CNN. Германският производител на спортни стоки обяви, че ще затвори фабриките си край градовете Ансбах, Германия, и Атланта, САЩ. Съоръженията, които Adidas нарича „Високоскоростни фабрики“, използваха напълно автоматизирани производствени линии за създаването на маратонки.
С тези два завода германската компания се надяваше да премести производството си по-близо до клиентите и да понижи вредните емисии, свързани с транспортирането на стоката. Сега обаче концернът е решил да използва своята технология за „високоскоростните фабрики“ във Виетнам и Китай.
„Над 90% от продуктите ни са произведени в Азия. Има повече логика да концентрираме дейността на Високоскоростните фабрики там, където знаем как и къде се намират доставчиците“, обяснил е говорителят на Adidas Клаудиа Ланг. „Решението се дължи не толкова на финансови причини, колкото на организационни“, добавила е тя.
По-рано Adidas планираше да създаде световна мрежа от автоматизирано производство, която би приближила създаването на маратонки до големите пазари. Така немската компания би могла да реагира на потребителското търсене по-бързо, а в същото време би могла да понижи отпечатъка си върху околната среда.
С тези два завода германската компания се надяваше да премести производството си по-близо до клиентите и да понижи вредните емисии, свързани с транспортирането на стоката. Сега обаче концернът е решил да използва своята технология за „високоскоростните фабрики“ във Виетнам и Китай.
„Над 90% от продуктите ни са произведени в Азия. Има повече логика да концентрираме дейността на Високоскоростните фабрики там, където знаем как и къде се намират доставчиците“, обяснил е говорителят на Adidas Клаудиа Ланг. „Решението се дължи не толкова на финансови причини, колкото на организационни“, добавила е тя.
По-рано Adidas планираше да създаде световна мрежа от автоматизирано производство, която би приближила създаването на маратонки до големите пазари. Така немската компания би могла да реагира на потребителското търсене по-бързо, а в същото време би могла да понижи отпечатъка си върху околната среда.