Amazon планира собствена марка храни

Миналата година компанията отчете загуба от 241 млн. долара

Amazon планира собствена марка храни

Снимка: БГНЕС

3650 ~ 1 мин. четене
Американският гигант за електронна търговия Amazon.com Inc е вече готов да засили своята битка с големите търговци на дребно като пусне собствена марка хранителни продукти.

Онлайн компанията се готви да добави мляко, зърнени храни и детски храни към собствената си марката Elements, предаде Wall Street Journal. От Amazon.com са отказали коментар.

Amazon.com стартира марката Elements миналата година, продавайки памперси и мокри кърпички за абонатите, които плащат $99 на година за безплатна доставка.

В края на миналата година те обаче бяха изтеглени от сайта, защото потребители се оплакали от проблеми с качеството им. Електронният търговец не се явява директен производител, а единствено възложител на производството към външни компании.

Тази нова стратегия за създаване на собствена марка, следвана от много други фирми като Costco, Walmart и Target, би могла да генерира по-големи печалби за американския компания и да смъкне цените на останалите доставчици на дребно, които предлагат продуктите си в сайта на Amazon.com.  

Amazon.com също търси партньорства с някои частни марки производители на храни, включително Treehouse Foods, основен производител на частния етикет, пише Wall Street Journal.

Amazon.com отдавна предлага на клиентите си в Сиатъл  продукти под друга собствена марка, наречена Basics. Те включват техника като батерии, USB кабели, компютърни мишки, както и раници, керамични плочи и други.

Миналата година Amazon.com отчете загуба от 241 млн. долара при регистрирани продажби за 89 млрд. долара. 


Подкрепи Economic.bg