Amazon планира собствена марка храни
Миналата година компанията отчете загуба от 241 млн. долара

© ECONOMIC.BG / БГНЕС
~ 1 мин.
Американският гигант за електронна търговия Amazon.com Inc е вече готов да засили своята битка с големите търговци на дребно като пусне собствена марка хранителни продукти.
Онлайн компанията се готви да добави мляко, зърнени храни и детски храни към собствената си марката Elements, предаде Wall Street Journal. От Amazon.com са отказали коментар.
Amazon.com стартира марката Elements миналата година, продавайки памперси и мокри кърпички за абонатите, които плащат $99 на година за безплатна доставка.
В края на миналата година те обаче бяха изтеглени от сайта, защото потребители се оплакали от проблеми с качеството им. Електронният търговец не се явява директен производител, а единствено възложител на производството към външни компании.
Тази нова стратегия за създаване на собствена марка, следвана от много други фирми като Costco, Walmart и Target, би могла да генерира по-големи печалби за американския компания и да смъкне цените на останалите доставчици на дребно, които предлагат продуктите си в сайта на Amazon.com.
Amazon.com също търси партньорства с някои частни марки производители на храни, включително Treehouse Foods, основен производител на частния етикет, пише Wall Street Journal.
Миналата година Amazon.com отчете загуба от 241 млн. долара при регистрирани продажби за 89 млрд. долара.
Онлайн компанията се готви да добави мляко, зърнени храни и детски храни към собствената си марката Elements, предаде Wall Street Journal. От Amazon.com са отказали коментар.
Amazon.com стартира марката Elements миналата година, продавайки памперси и мокри кърпички за абонатите, които плащат $99 на година за безплатна доставка.
В края на миналата година те обаче бяха изтеглени от сайта, защото потребители се оплакали от проблеми с качеството им. Електронният търговец не се явява директен производител, а единствено възложител на производството към външни компании.
Тази нова стратегия за създаване на собствена марка, следвана от много други фирми като Costco, Walmart и Target, би могла да генерира по-големи печалби за американския компания и да смъкне цените на останалите доставчици на дребно, които предлагат продуктите си в сайта на Amazon.com.
Amazon.com също търси партньорства с някои частни марки производители на храни, включително Treehouse Foods, основен производител на частния етикет, пише Wall Street Journal.
Amazon.com отдавна предлага на клиентите си в Сиатъл продукти под друга собствена марка, наречена Basics. Те включват техника като батерии, USB кабели, компютърни мишки, както и раници, керамични плочи и други.
Миналата година Amazon.com отчете загуба от 241 млн. долара при регистрирани продажби за 89 млрд. долара.