Apple разработва нов вид контактни лещи

Компанията планира да пусне устройство със смесена реалност през 2022 г.

Apple разработва нов вид контактни лещи

Снимка: Wallpapertip

Енея Георгиева Автор: Енея Георгиева

Apple планира да пусне на пазара свои устройства за смесена реалност в средата на 2022 г., а до 2025 г. и очила за добавена реалност. Това заяви анализаторът Минг-Чи Куо за TF International Securities.

Предвиждаме, че пътната карта на продуктите за смесена и добавена реалност на Apple включва три фази: тип каска до 2022 г., тип очила до 2025 г. и тип контактни лещи до 2030-2040 г.“, казва Куо.

Според него наподобяващият каска продукт ще предлага комбинирани преживявания чрез технологии за добавена (AR) и виртуалната реалност (VR), докато очилата и контактните лещи вероятно ще се фокусират върху AR приложения. Прототипът на устройствата за смесена реалност в момента тежи 200-300 грама, но се очаква крайното тегло да бъде сведено до 100-200 грама. Ако Apple се справи с техническите проблеми, това би направило продукта значително по-леки от много съществуващи подобни устройства.

Сложният дизайн предвещава, че джаджата ще струва около 1000 долара в САЩ, около които варира и цената на iPhone от висок клас.

Устройствата ще бъдат преносими, но не наистина мобилни като iPhone. Когато технологията се подобри, новият продукт ще увеличи своята мобилност. Анализаторите са категорични, че устройствата на Apple имат потенциала да осигурят завладяващо изживяване, което е значително по-добро от съществуващите продукти за виртуална реалност.

Миналия месец The Information съобщи, че устройствата ще бъдат оборудвани с повече от дузина камери за проследяване на движенията на ръцете, заедно с два 8K дисплея с ултрависока резолюция и усъвършенствана технология за проследяване на очите. Камерите ще могат да предават видео от реалния свят през визьора и да го показват на потребителя.

Въпреки че Apple се фокусира върху AR, смятаме, че хардуерните спецификации на този продукт могат да осигурят потапящо изживяване, което е значително по-добро от съществуващите VR продукти“, коментира Куо.

Коментари: 0